adams ray

kommer till norrtälje och spelar på mobergs den 28 januari. syster, jag och några till tänkte ta en ute kväll då och det ser jag verkligen ifram i mot, iallafall att få gå ut med syster för det var verkligen inte igår.

fick hem ett bra från norrälje tidning för någon dag sedan, om att sätta ut en bild på mig efter som jag fyller 25 år om 1 månad, 25 år alltså jag börjar bli gammal=( jag vill inte bli äldre, jag ser mitt gråa hår och rynkorna framför mig.kommer nog få en 25 års kris.

vårat badrum är fortfarande inte färdigt men snart så, det är iallafall kaklar och fixat är väl typ bara badkar, toalett och sånt som ska på plats. Så att man kan få lite ordning i huset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0