söndag

alltså åskan var inte att leka med igår, hela golvet skaka glasen klirra. först fatta jag inget jag trodde det var en motorcykel eller ett flygplan här utan för, men sen skulle jag gå ut och röka oj, jag sprang in fort som fan och drog ut alltoch sprang upp i sängen och drog täcket över huvudet och höll för öronen, jag är livrädd för åska har alltid varit jag ville bara grina hahaha=)

Aja idag har jag iallafall jobbat. Efter jobbet blev jag bjuden på lax och färskpotatis hos mamma och det varsuper gott, har nog inte ätit fisk på hela sommaren.

william somnade för några minuter sen och han ska på dagis i morgon och han kommer vara trött=( men sen är vi lediga tis, ons och tors jobbar fredag igen. ledig helgen och nästa måndag börjar jag på mitt rktiga jobb.



natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0