någon som har testat bobby´s??shampoo och balsam, bra lr dåligt?


Kommentarer
Postat av: Heli

Nix! Hur var det? Godkänt?

2010-08-19 @ 22:33:53
URL: http://heli.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är sämsta skiten jag har nånsin tvättat håret med,håret blev inte rent,känndes fettigare än innan jag hade tvättat det....jag på pekade detta för Bobby själv och han låtsases vara överraskad....men sen sa han att det passade inte för min hårkvalitete(typiskt nordisk hår)utan bättre för grövre hår(typ turkiskt).....känner mig blåst....de säljer hans schampoo o balsam i två pack på coopan i rotebro för 19.90 kt (ord .pris 119kr)det säger väl mycket...hahhah

2010-08-22 @ 11:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0