iam back

nu har vi en ny dator, så nu kan jag börja skriva lite mera här.

jaha vad har hänt? inte så mycket, varit på lite släkt träff ute i wira på mormors sida, hur trevligt som hellst.
Jag har börjat mitt riktiga jobb igen men dock hann jag bara jobba 2 dagar och nu ligger jag hemma=( blev sjuk förra fredagen och idag har jag en smärta som heter duga, gör skit ont när jag andas, jag hostar slem, feber och ont i hela jävla kroppen. Och då kanske det inte blir någon kryssning förmig på fredag, som jag har set framimot=( För det sägs att den kan vara en början till lungeninflamation som jag verkligen hoppas att det inte är men ska kolla ifall att.

har varit vaken sen 4 i morse vakna av smärta, kunde inte ligga stilla så ner och rota i alla skåp efter nå verktabletter, och jag hittade ipren men tyvärr hjälpte det inte började bara svettas som FAN. och jag har inte råd att ligga hemma=(

så jag hyrde "remember me" bra film och han snyggingen i filmen robert pattinson, man smällter ju;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0