uppdatering

I fredags gjorde vi inte så mycket var bara hemma och tog det tok lugnt.
Ilörrdags så blev det fika hemma hos ekmans, sen på kvällen kom mamma och pappa på fika.
Jag och mamma tog nå glasvin och kollade på körslaget och sen mellenium flickan som lekte med elden, som jag inte hade set.

Idag söndag så började jag och mamma med att jobba sen åkte vi vidare till kungsholmen och käka lite smörgåstårta för att fira att min moser caroline fyller 26 år i morgon


Å inatt var det inte roligt, william vakna 23.00 precis när vi skulle sova och vet ni när han somna?? efter 3 på morgon, va helt otrolig. plus att han inte sover på dagen längre inte hemma iallafall=( så han var ju super trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0