lekpark,hästar,skratt och kiss

Dejten med jossan blev inställd, hon var helt slut=) Ja och william fick sova en stund mellan 1500-16.00 sen blev det middag och efter det tog vi bilen till mormor så tog vi oss en promenad till vigelsjö, där dom har en liten lekpark och sen gick vi vidare till stallet och kollade på hästarna och det tyckte william var jätte roligt=)

Sen skulle jag,william och mormor leka lite på en grej men det gick inte sååå bra för oss, både jag och mormor hängde med ena benet bara och mormor ramla av först. Och william skratta nog så mycket så han kissade nog på sig `*ASG* lr? den enda som sat kvar stadigt var william,men efter som vi ramla av då trodde han att det var så man skulle göra typ så han skulle också slänga sig åt sidan.. HAHAHA ja men det var roligt.. hoppas ingen såg oss bara.

Ska hoppa in i duschen snart och sen blir det criminal mindes....upp och jobba tidigt i morgon.

Kommentarer
Postat av: Heli

Usch, stackarn :/ Hoppas han kryar på sig snabbt! Det har nog varit ngt varje månad hela hösten och vintern för oss. Men nu har vi varit friska allihop och jag tror det är första gången jag får en hel lön sedan jag började på mitt nya jobb i september. Helt galet...



Hur jobbar du? Du får säga till vilka dagar du kan så ska jag kika på mitt schema :)

2010-04-15 @ 20:38:51
URL: http://heli.blogg.se/
Postat av: Erica

Ja, Ofelia har varit feberfri sedan igår på eftermiddagen. Men hon är väldigt gnällig och missnöjd. Men tycker att det blev bättre nu ikväll. Imorgon ska jag troligtvis träffa Josefin. Hur jobbar du då? Kanske kan ses då? Om det inte snöar / regnar eller så.

2010-04-15 @ 21:44:36
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Heli

Ja, men jag e ledig den 3:e så vi skulle kunna ses då :) Kram

2010-04-16 @ 15:41:10
URL: http://heli.blogg.se/
Postat av: Madsmathilda

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2011-09-08 @ 07:45:22
URL: http://madsmathilda.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0