en dag på ikea

Nya tabletter har lika fast svarta och nu har jag lila åxå=) sen lite rosor i plast.
Jag älskar plastblommor, dom där aldrig. Man behöver bara duscha av dom ibland=)


Ny pläd och en liten lykta

Köpte nya ramar bara 9 kr och om man vänder så sitter det ett annat kort.

Och äntligen efter bara 2,5 år så har vi fåt upp en grdinstång och gardiner i gästrummet.



Fast vi åkte ju inte till ikea för privata ärende, vi köpte saker till jobbet, men när man endå var där passade jag på att köpa lite smått.

Dålig uppdatering som det har varit ¨på senare tid, men har inte gjort så mycket, jobbat, varit ute i galtorp och hälsat på fam Lantz som alltid är likte trevligt.


Och nu ska jag hänga lite vid datorn innan jag tar bort sminket och lägger mig på soffan och myser.

Hoppas ni haft en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0