ben and jerrys



Första gången jag köpte ben & Jerrys glass, och det ångrar jag inte. Alltså det var ju sååå himlens gott så jag blev ju nästan upphetsad;) Men fick inte i mig många skedar, så satte på locket och in i frysen igen. Jag är inte så jätte försjust i glass, så min sambo kommer nog trycka i sig den där. William han bara spotta ut, inget för han.



Mamma hämtade William i dag på dagis. Så angelica följde med mig ner på stan en snabbis. Där köpte jag en mascara som verkligen behövdes min var så torr. Sen rakblad.
Jag var in i leksaksaffären och skulle titta på något kul till william men hittade inget, vill ha nån skottskärra eller något, men fanns bara jätte små i plast=( ska kolla vidare på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0