väntar på min prins ska vakna

jag vill hellst inte väcka william, men måste nog göra det snart, för jag börjar tidigare idag, så vi får inte vårat morgon mys idag.

Alltså vem tror den där anna anka att hon är? jag stör mig som fan på henne iallafall, det är ju hennes man som är känd inte hon iallafall.
Dom andra fruarna värkar lite vettiga iallafall. gillar den där Maria. Är det ingen av fruarna som har lärt sina barn svenska??

Får se om jag kan träna idag, jag hade tänkt fråga min mamma om barnvakt men hon har ont i halsen och är hemma idag, så kanske inte är så smart om william är där. Och Avi går och lägger sig tidigt och passet är klockan 19.00

byeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0