träninskortet..

är nu på fyllt med 6 månaders träning...tack pappa=)

så jag och Erica var uppe på ett bas pass idag, riktigt skönt...MEN dock tyckte jag ledaren var lite lam men det kanske är så på bas jag gick mest på medel förut, men nu tänkte jag att jag ska börja på bas, och sen gå vidare upp till medel efter som jag inte har tränat på 2 år om inte mera.

Imorgon ska Avi och grabbarna på öl och whisky mässan i nacka så i morgon ska mamma, linda och jag äta och umgås, det kan vara trevligt utan killarna.

Och om Avi mår hyfsat bra på lördag så blir det träning på lördag F.M , eller hur erica...nu ska vi köra stenhårt;) hehe

Kommentarer
Postat av: Erica

Ledaren var riktigt lam, håller med dig!

2009-09-17 @ 22:33:39
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0