tisdag

efter jag hämtat william så åkte vi till mamma där Alva var.
Sen när Linda kom tillbax ny vaxad så gick vi en promenad med barnen och den är nästan jobbigare att gå fort med en vaggn åxå.

Imorgon börjar jag tidigt (halv 7) och då måste jag väcka william vid sex så han får på sig lite kläder och något i sin mage.

Imorgon ska jag nog vila från promenad o situps, det sägs att man inte ska göra situps varje dag och sen har jag fåt så ont frame på smalbena när jag går så i morgon får mina korta ben vila..


idag började ju både Idol och andra avenyn så det gick på min tv i kväll....nu ska jag göra macka till morgonbitti och sen försöka sova..

nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0