Ojojoj

Känner redan träningvärken, jag sa att jag var på en power walk i går, det kan jag inte kalla power walk längre efter dagens pw med ida och angelica, hon gick så fort så jag fick ju ont i bena efter 2 minuter och vi gick en bra bit, så nu måste jag hålla mig till det här, skönt nu när det är helg då kan jag gå på morgonen. Jag ska sattsa på beachen 2010.

Efter en hård dag på jobbet så åkte vi hem till Linda och Alva och fikade (alva har namnstaidag)Sen åkte vi hem och var ute och lekte lite sen var klockan så mycket så william skulle in och sova, tiden gick fort idag.

I morgon är dagis stängt så då blir det jag som är hemma, men ska jobba 1,5 timme på morgonen innan Avi åker till jobbet.

Och idag fick jag såna där goda kräftor, ska nog äta dom i helgen mums

nää måste vila kroppen lite nu;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0