Måndag

Sitter just nu hos mamma och väntar på att lämna william på dagis, jag åkte hit innan åtta för att jag hade glömt mitt smink här igår, och tänkte då göra mig i ordning här, men mamma hade tagit med sig sminket till jobbet.
Så inget smink för mig, det känns lite jobbigt, dom som känner mig vet att jag går ingen stanns utan smink (oftast) jag överlever nog=)

idag ville william upp halv 6 och han vakna första gången 4 och sen 5 så blev inte mycket sömn för mig i natt.
Jag tvingade mig själv att vara uppe för att se filmen i går kväll, menjag slockna och missa slutet, väldigt irreterande.

idag blir det nog friskis pass, men det var bara medel idag vette4 fan om jag pallar men får väl annars göra så mycket jag orkar.

puss och hej

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag tänkte gå på "Rygg" kl 18.00. Enda tiden jag kan idag också! :/

2009-09-21 @ 12:54:55
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Erica

Absolut! :D Det blir kanon!

2009-09-21 @ 15:55:35
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0