jag är här

vart ska jag börja, det var ju nån dag sen jag skrev här nu.

I lördags var vi eller jag på middag hos mamma och pappa, där Linda Håkan Annlouise Jyrki också var.
Jyrki hade med sig erken kräftor men jag hann aldrig smaka på dom för min prins ville hem och sova, men jag hade med mig mina smålanska kräftor som jag och Linda åt och dom är super goda.

söndags var vi på en pw.
måndagen bilbingo(ingen vinst för mig) men grattis Linda, och tack för du delade med dig av vinsten jätte snällt!!
Idag, jobb, pw med angelica och william sen nu är jag hos mamma och pappa där jag fick middag och ska snart åka hem...

peace

Kommentarer
Postat av: Linda

Everything for you my darling!!

2009-09-17 @ 12:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0