härlig kväll

igår hade jag riktigt trevligt, var så kul att nästan alla var ute.
vi började hemma hos mamma, jossan, ida, mamma och linda var det som var där.
Mamma gjorde iordning räkor med salt i ugnen som man sen hade aoli till super gott var det verkligen.

Vi satt i ute rummet och lyssnade på musik och snacka skit. sen begav vi oss till mobergs runt tolv.
Linda körde hem mig vid två, så den här gången tog jag inte den där sista drinken 10 i 3, så jag kände mig nöjd.

MEN har inte haft ont i huvudet på heladagen, men det värken kom nu på kvällen i stället, satan vad ont jag har=(


Men idag har jag spenderat dagen hemma hos mamma och pappa. linda håkan och ida var där med, vi bara slappa och gled runt utan smink så underbart skönt.

Nu sitter jag och kolla på filmen på tv4. Sen ska jag sova är så jävla trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0