fredag

som sagt så var jag och william hemma idag till klockan två iallafall, för då åkte vi hem till morfar som fick vara barnvakt en timme menans jag och mamma var nere på stan.

Nytt
ev vit halsduk från H&M
en vit tröja/topp H&M
en svart väska ålens                 
                                                 väldig nöjd

Kom hem vid 5 käka lite lövbiff och pommes 
William somnade halv 8a, får se hur han sover inatt jag hoppas han inte håller på att vaknar tusen gånger. Sist han fick Ipren var igår vid midnatt, och han har inte haft sån hög feber idag.

Nu är jag nyduschad och väntar bara på att gå och lägga mig.

Imorgon blir det kräftor hemma hos mamma och pappa och det ska bli väldigt gott=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0