dålig uppdtering

väldigt dålig uppdatering från min sida i helgen.
men iallafall...
ifredags,,hmm vad gjorde jag då??(tänker) Jo juste, williams dagis var stängt så jossan och annie var här.
Jag och jossan var nere på stan, jag var tvungen att gå till arbetsförmedlingen och vissa upp betyg och arbetsgivarintyg. På kvällen kom mamma och fika..OOpps jag åt paj

Lördagen åkte jag och Avi till Häggviks centrum. kom hem med ett line från gina till mig och ett till mamma, avi köpte två par jeans och william fick lite leksaker.
På kvällen kom Mamma Pappa Linda Håkan och Alva på middag.
Mamma och jag åt lite kräftor och räkor och sen kollade vi på fotboll...ojoj vad sverige hade flyt=)

Idag åkte jag och mamma först till täby, där köpte jag en tröja på H&M sen åkte vi vidare till Arninge då mamma köpte ett par stövlar tilll mig (jag ska betala dom)så himla snällt av henne, för jag ville så gärna ha dom.

Imorgon är det jobbtime och dagis igen.

NU:film på kanal 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0