csi

Och 90 situps blev det idag, det blir fler och fler för varje gång det är alltid ett plus=)

William hade inte sovit något på dagis idag, så när jag och angelica kom hem från rundan så var han så söt, han hade somnat i fotöljen och sov så ljupt (stavning).

Blev ingen bingo för mig idag heller, har inte varit där på 4 ggr nu, men nästa gång måsta jag dit för då är det sista gången och då spelar dom ut 12000 och jag hade tänkt vinna dom=)

typiskt, så skulle jag ladda upp lite bilder från kameran, då hittar jag inte sladden, vettefan vart avi har gjort av den...ajaj får fråga i morgon...för jag själv tycker att det är roligare när det är lite bilder...
 

Nä ska kolla klart på csi nu pussssssss



Hehe kolla in min lilla boll=) så liten och inget hår ca 5 månader


Kommentarer
Postat av: Lina

Grymt duktig du är, hejja hejja! Hoppas det håller i sej. Jag får ÅNGEST varje gång jag läser bloggar nu, alla verkar ju vara inne på träning. GASCH!

Milo mår mycket bättre, men hostar fortf men absolut inte lika hes som förut. Slutade med hostmedecinen för han blev så himla dåsig av den..

Går det bra för Wille på dagis nu?

2009-09-09 @ 20:24:02
URL: http://llina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0