tjohoo

fick fin besök här på kvällskvisten av linda håkan och Alva, så roligt var inte igår dom var här.

Annars idag har jag inte gjort så mycket, var på spinning puls med angelica åååå detär så skönt, skulle vilja gå minst 3 ggr i veckan på det så det är synd att det inte ingår i jympa kortet.

Sen var jossan över till mamma och hälsa på och det var jätte synd att jag missade henne, det var evigheter sen=(

Just nu kollar vi på idol sen ska jag nog sova, william har ju vaknat runt sex hela veckan och man vill ju vara pig imorgon så vi kan leka...och i morgon bitti ska jag nog prova på jympan härligt med morgonjympa..

aja nu blev det massa skit snack bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0