stackars elin

idag efter jobbet skulle jag till mormor på middag, men först skulle jag åka ner till östanå färjläge och köpa cigg, så Elin som jag jobbade med skulle med bussen. Jag skulle skjutsa henne ut till stora vägen, men jag sa det till henne att du kan väl hoppa på nere i östanå för bussen åker ju ner dit..
Sen sitter vi och käkar middag hemma hos mormor, då mormor får ett sms från elin och hon skriver att bussen inte går där längre, stackarn har hon suttit där en timme i det kalla vädret så jag åkte och plocka upp henne och åkte hem...så det kan gå.

jag hatar att kolla på film på tv4 för dom ska ju ha nyheter mitt iallt, men då passar jag på att skriva lite här.

imorgon blir det jobb och dagis igen, härligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0