puls

Jag klarade att komma upp i det röda fältet på spinging puls idag wohooo=) tog i som fan. Ni som inte vet så opå spiningen puls så arbetar man sig upp själv i olika nivåer...man får ett pulsband...så på tven  sen man sin puls och man ska gå igenom vissa fält,,,det börjar med vit,blå,grön,gul och sist röd som är högsta nivån. Och jag var helt jävla slut och svettig efter.

Min bästa pappa betalade idag så att jag har alkort så nu kan jag göra allt där uppe=) så glad för att jag har börjat träna..


Nej måste nog sova  NATTI

Kommentarer
Postat av: Heli

Ja, men det låter perfa. Jag har tittat i scehmat och slutar 15:30 båda dagarna, ibland kan jag gå ifrån tidigare. Jag hör av mig :)



Duktig du är med din träning förresten!! :)

2009-10-13 @ 10:24:00
URL: http://heli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0