pressbyrån

imorse när jag ska in på presesbyrån och handla, man har lite halv bråttom. det är långa köer i båda kassorna, så äntligen är det min tur, NEJ vet du vad muppen gör, hon ställer fram skylten nästa kassa tack och det var bara jag kvar i den kön. och hon säger eller kolla inte ens på mig, suck så jag ställer mig i nästa kassa som är jätte lång kö och efter jag ställt mig där så öppnar hon kassan igen. alltså vad var hennes problem..hon förstörde min morgon.


Men var iallafall på spinning idag, helt jävla slut jag hade på högre belastning på idag än vad jag brukar ha, och jävlar bena veksig nästan och dyngsur blev jag...Men det är ju för jävla skönt efter åt, man känner sig så duktig. Men var inte lika duktig när jag kom hem, då tröck jag i mig en bit prinssestårta mohahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0