plastikkirurgerna

William har i stortsätt bara suttit framför tvn idag och inte gjort nånting, så jag var tvungen att ta med han ut lite och en sväng hem till mamma och pappa och då blv han jätte glad och lekte och stoja så det kändes skönt. En själv börjar ju klättra på väggarna här hemma. Men hemma en dag till sen blir det jobb/dagis igen. kort arbetsvecka.

Snart ska jag kolla på plastikkirurgerna på tv4+...Och jag vill så gärna operera mina bröst, ska börja spara. och först ska jag träna bort min mage innan jag lägger in något och om det inte går att träna får ja operera magen åxå så är det med det.


LOVE


Kommentarer
Postat av: Hanne

Jag ska också fixa pattarna! Hahah jävla säckar nu ju för fan!!!

2009-10-21 @ 09:41:26
URL: http://hhannee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0