ont i kroppen = ingen träning=(

blev ingen träning, för zandra har så ont så jag känner mig som en pansionär som knappt kan röra sig, varje liten rörelse gör så ont. men tog ipren och den börjar äntligen värka... så får se hur min kropp känner sig imorgon om det blir jobb eller inte...jag brukar ha turen och bara vara dålig en dag så är det bra dagen efter, så håll tummarna=)

efter jobbet så åkte jag hem till mamma och hängde där ett tag efter som johan och ketty var där. och william kollade på sitt älsklingsprogram så jag kunde få vila +  att hans mormor var där och kunde leka lite med honom.

Ketty och Alexander

 


Men iallafall så hoppas jag på att må bättre på fredag så jag kan gå på spinning


Kommentarer
Postat av: Linda

Shit vad stor han har blivit!! Krya på dig Sis!!



Puss och kram

2009-10-15 @ 10:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0