min tornado är snart hemma

Avbokat spinningpasset för i morgon, usch vad tråkigt, jag vill gå men mår man inte bra så får man hoppa allt som är roligt. Hoppas jag är bättre till söndag så jag slipper avboka det åxå.

Det var riktigt skönt med ett bad, men låg inte i så länge efter som det är så tråkigt men dock så skönt.

Snart kommer min tornado hem, det är jätte tråkigt att jag inte orkar busa med honom eller orkar ta mig ut för att leka ute i det ´fina vädret...hoppas hans pappa kan ställa upp på det, men tror inte det han är ju för trött säkert som alltid=(

efter som jag inte ska på spining i morgon så fick jag äntligen tacos till middag i morgon, så  jag har längtat efter det. Men nu är jag inte sugen alls på något som heter mat.

Blir hemma i morgon med..=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0