lite av varje

kom inte hem från jobbet förns 20  i fyra idag, men idag var det sista dagen vi städa aulan så det är skönt, och nästa vecka ska jag jobba heltid så det är bra, tidiga mornar.

Williams mormor var så snäll och hämtade han på dagis idag, och när jag skulle hämt honom blev han inte alls glad han ville inte vara med mig bara mormor, han tyckte nog det var roligt att bara vara med henne själv.

Och sen blev det spinning äntligen igång igen, och dett kändes att man hade varit borta 1 vecka, men man får snabbt upp kondisen med spinning.

På söndag var det meningen att jag skulle på fotboll hammarby-AIK men det ser inte ut som det blir av, för min kära sambo tyckte det var lite jobbigt att vara hemma med william så länge. Så nu ska ja fråga om Carro vill gå istället...jag som verkligen hade set fram i mot det. Undra när man ska kunna få slappna av och göra något roligt utan stress.

Tycker alltså inte att idol är så roligt längre, man kan lyssna på nån så där.

Imorgon blir det kallas hemma hos Annie,, skulle väldigt gärna vilja gå ut i morgon men det kan jag nog G L Ö M M A

Kommentarer
Postat av: Annie

jooo jag tycker att du kan följa med ut =)

2009-10-23 @ 23:10:34
Postat av: Annie

Nej men dom som kommer hit =) Anna, Jonas Jossan(kanske), Joanna, har frågat becca o kim också ;P

2009-10-24 @ 09:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0