körslaget hemma hos mami och papi

William sov över tre timmar idag på dagen så vi var tvungna att väcka honom när han sov så skönt=(
Men vi hade bestämt att vi skulle ner på stan och klockan blev två och han skulle ha lunch, men vi hann ner på stan en snabbis iallafall.

men efter det åkte vi hem till linda och håkan på en snabb fika.

sen hade jag och william så mysigt och roligt här hemma, vi hoppade isängen och sprang om kring dansa prova pottan+toaletten för det ville han, men vi skratta så mycket och det kändes så härligt.
Ja och sen blev det fika och körslaget hos mamma och pappa och min sötnos somna i fotöljen helt slut.

Och i morgon väntas det jobb i Wira så ska nog sova snart...

nighti

Kommentarer
Postat av: Erica

Nä det hade inte jag heller faktiskt. Så jag hoppade över utgång och stannade hemma med familjen istället! :)

2009-10-04 @ 20:56:11
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0