just i dag är jag stark

efter att jag har börjat på spinning så tycker jag att jympa inte känns så mycket eller hur man ska uttrycka sig, man får inte upp någe riktigt flås och det vill man väl? Måste nog gå på medel om jag ska på jympa om jag vill bli slut=) Och på söndag hoppas jag att ERICA följer med på spinningen..boka boka boka puls 16.00 HÅKAN också.

Idag tycker jag att vädret har varit världelöst så kallt och regnigt/snöigt blåsigt och bara tråkigt.

Jag har varit så jävla trött hela dagen och dum som jag är sitter här, varför ligger jag inte i sängen???


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag är toksugen! :D Så jag följer nog med ! ^^

2009-10-14 @ 14:28:54
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0