igång igen

äntligen så kan jag börja träna igen, idag tränade jag på första gången på en vecka och det kändes jätte skönt att varaigång igen. För det har blivit mycket snacks, för man tyckt lite synd om sig själv när man var sjuk hihi så lite smågodis,McDonalds och sånnt. man har inte  riktigt tänkt på vad jag stoppat i sig.

ÄNDRING på det nu.

Imorse fick William vara hemma hos sin moster och kusin en stund, när jag var hos tandläkaren. Sen blev det jätte god frukost där, super trevligt var det. Och Alva var så nöjd så att ha morgon främande=)

Har något sätt det där programet med carolina gynning på tv4+?? när tjejer ska välja kille eller vad det är, jag skulle vilja se det men det är ju samtidigt som greys...dilemma..



Bye my lovers

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag kör både måttband och vågen. Men går mest efter måttbandet med tanke på att muskler väger mer än fett så man kan bli lite lurad av vågen! :)

2009-10-21 @ 21:47:58
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0