hard work work

hejhopp lingon snopp!!

det var nån dag sen jag skrev såg jag, har inte varit hemma så mycket och när jag har kommit hem så har jag varit så trött så att jag inte har orkat. Eftersom jag jobbar heldag och sliter som ett djur.

Sitter på jobbet nu, och ska snart börja slita igen. Men snart är lovveckan över. (skönt)

Vad har jag då gjort i veckan...jo i Måndags var det AfterWork på jobbet med mat och dryck, jätte trevligt men åkte hem vid åtta men vissa höll på fram till tolv och dom var nog lite trötta på tisdagmorgon=)
I tisdags blev det kåldolmar hemma hos mormor gotti.
Igår onsdag träffade jaag Linda Alva Annie och Jossan hemma hos mamma, sen blev det spinning och avslutade kvällen med greys så klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0