här och där

lördagen började bra efter som jag kände mig mycket piggare, gjorde inte så mycket var hos mamma och fika.
sen när jag kom hem vid 6 tiden så blev jag jätte sugen på vin och det har jag inte druckit på några veckor, men typiskt så får jag inte tag i någon som vill dricka med mig, men tillslut hamnade jag iallafall hos mamma och pappa hann ta ett glas vin sen åkte vi ner till havspiren, MEN jag kände mig inte så hemma det var bara 45+ där. så jag hamnade hos erikas kompis i grind, då vi sjöng lite singstar och hade trevligt. Slutade med mobergs och där var jag i 30 min var inte alls sugen så jag fick gå hem i regnet tog mig typ 10min sprang nästan hem var jätte rädd=) hahaha annars hade det typ tagit mig 20-30 min..

Men idag Så har william blivit sjuk så jag måste vaba i morgon, typiskt när jag äntligen har blivit frisk och kan börja jobba så blir ästa sjuk...så alla har legat hemma sjuka nu.

Snart ska vi städa Aulan inte så kul mrn pengar blir det ju,...

ha en trevlig söndag

Kommentarer
Postat av: Erica

Hahaha jaa! :D Men just nu är man bara stolt! :D Jag lyckdes få det på film också :D

2009-10-18 @ 21:16:05
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0