åt helvete

mår ännu sämre idag,ska det bara bli värre och värre eller, jag som trodde det skulle vara borta idag. åt helete med det.

Idag ska jag iallafall  kolla på män som hatar kvinnor har inte sätt den än, har inte blivit av för den är ju så lång och då blir det så sent. Ida skulle nog komma och kolla med mig om hon vågar, det kanske smittas jaag vet inte, men skönt med sällskap.

Mamma kommer sen och hämtar william och lämnar honom på dagis, Avi börjar halv 5 på morgonen så han kan inte


Så pigg vill jag vara så att jag dansar på bardisken
e.
Bjuder på den snyggbilden hahaha


Kommentarer
Postat av: Erica

Din stackare! Krya på dig!

2009-10-16 @ 19:34:26
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0