utmanare

Fyra tv-program jag brukar se: Greys Anatomy, Desperat housewifs,mammaspojkar, plastikkirurgerna.
Fyra saker jag gjorde igår: Åt mat, var hos mamma, jobbade, bajsa
Fyra saker jag längtar till: värme,sol,julafton, min födelsedag
Fyra saker som står på min önskelista: pengar,att william sover bra på nätterna, störe boende, att alla mår bra.
Fyra saker jag avskyr: tider,fötter,flygplan,whisky
Fyra saker jag tycker om att göra: Fika, vara med familjen, träna,slapa
Fyra saker jag åt i går: äggmacka, cheesburgare, pomes, banan
Fyra bloggar jag utmanar: Annie Jossan erica heli

Kommentarer
Postat av: Erica

UTMANING ANTAGEN!

2009-11-16 @ 20:20:44
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0