nyfiken

Glömde ju säga det att jag har öppnat en julklapp i förväg, och det var en mobil=) jippi så nöjd så med den.

Jobbade lite idag som sagt menans william var hos mormor och det hade gåt så bra, sen var jag på arbetsinterjuv på busslink, det gick väl hyfsat.

William somnade inte för så länge sen här på soffan, han ville absolut inte ligga isängen, jag hoppas att det blir bättre sen när han är frisk. Vi är hemma i morgon åxå sen får vi se hur det blir dom andra dagarna. Jag vill jobba!!!!

nu ska jag nog lägga mig i min säng...efterlängtade säng

Kommentarer
Postat av: Heli

Va fick du för mobil? :)

Söt han är lillen. Hoppas det löser sig snart så han/ni får sova om nätterna.

Kram

2009-11-27 @ 10:02:17
URL: http://heli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0