min solstråle

william är min solstråle, han lyser verkligen upp mitt hjärta, världens underbaraste kille. Men dock inte när det gäller kvällarna nu förtiden, han var hur duktig och som helst att lägga förut men nuvägrar han somna i sin säng, så han måste somna på soffan och då tar det ju lite längre tid. Hur ska jag vänja av honom det? och det går ju inte när karln här hemma ska upp 3 opå morgonen och jobba för då blir han tokig. Ååå gud hjälp mig.

William sover iallafall nu, men han har ju varit dödstrött sen klockan 7.
Jag hoppas varje dag att han ska somna fint i sängen.

Aja inväntar paradis hotel klockan 22.00 på tv6.


Kommentarer
Postat av: Myran

Ja, de gillar också I Drömmarnas Land, så Damon kommer få en stor IgglePiggle i julklapp =)

2009-12-01 @ 11:18:16
URL: http://zebramyran.blogg.se/
Postat av: Alexandra Möller

Åh vad fint skrivet, dem är ju helt underbara! Ens barn är det som betyder ALLT! Karln måste ju ha förståelse om william är inne i en period...



Hoppas han kan somna in på kvällarna i tid, snart!

Ta hand om er!

Kram

2009-12-01 @ 20:07:09
URL: http://molleralexandra.blogg.se/
Postat av: Erica

Åh att jag inte tänkte på det Zandra! :D Gud vad söt du är! Hamnar jag i en sån här situation igen då skriver jag på din blogg / FB :D



Vi har ett annat problem med Ofelia. Hon somnar bra på kvällarna men vaknar kanske varannan timme på nätterna och är otröslig och kan bara somna om, om hon ligger brevid mig och alex och där ligger hon ju och bökar så en annan inte kan sova, så jag är ju helt slut på dagarna nu när man jobbar :/

2009-12-01 @ 20:36:54
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0