julklappshandel

Nu var dom första julklapparna klara, känns lite skönt att man har börjar, annars är man ute i sista sekund, men jag tänkte köra på och köpa dom flesta på den här lönen så att man inte behöver stressa.

Det var skönt att vara tillbaka på jobbet igen, känns som det var evigheter sen sist.

Mamma och jag stack lite tidigare från jobbet, för att köpa lite julpynt till matsalen.
Åkte och hämta william efter det var vi på stan.

Alltså jag börjar bli orolig för william, för han har annars varit så lätt att lägga på kvällara och oftast sovit bra, men nu vill han inte sova längre.
Man får ingen egentid på kvällen som man är van med. lite tråkigt men får hoppats på att det blir som vanligt igen.

Imorgon ska jag nog ner och köpa en julklapp till william någon rolig leksak, vi har köpt massa kritor,block,färg,klossar och klädder. tänkte köpa en leksaksdammsugare, det gillar han=) min lilla städpojk


Kommentarer
Postat av: Erica

Hahaha näe det var ju inte riktigt så jag menade! :D Klart ni får komma ut INNAN sommaren :P haha!

2009-11-27 @ 12:37:06
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0