jo men visst

..Det blev utgång, men inte som jag hade planerat, men hade kul iallafall.

Började med middag hemma hos min mamma och pappa, och väntade på jossan och Annie som skulle komma hem från åland, taggad som fan var jag, Men mina kära vänner hade nog glömt mig lite så det blev ändrade planer.
Gick på Annas 25 år kalas hade väldigt trevligt sen åkte vi alla upp till mobergs, slapp kön som tur va anna hade skrivit upp alla på vip. Där inne var det mycket och glada människor, dansade och drack och tog nog en drink för mycket den där sista som man igentligen inte behöver.
 

Isöndags vaknade jag kvar i 2 härligt så länge har jag inte sovit på några år. Sen spendera jag kvällen hos mamma och pappa.

Kommentarer
Postat av: sara

umgås du aldrig med din pojkvän???

2009-12-01 @ 11:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0