inte missa

Idag ska jag inte missa greys, som jag gjorde föra veckan. ska ställa klockan!

idag fick william följa med till jobbet, han skulle igentligen ha börjat tidigt på dagis, men jag visste inte hur han mådde han värkade lite skum, men sen med lite frukost i sig så piggnade han på sig han tyckte det var jätte roligt där uppe=)

Efter jobbet så möttes jag, linda och annie upp hemma hos mamma för jag och annie skulle slinga Lindas hår och det blev jätte bra. där i mellan så var jag och träna en stund åxå.

sitter och inväntar att Avi ska komma hem från jobbet nu och william ligger och halv sover i soffan och kollar på RORRI han favvo film undra hur många gånger han har sätt samma hihi

Hoppas att allt gick bra för min sötis Ida idag och det tror jag att det gjorde=) Avundsjuk på dig!

puss på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0