höstblåsor?

Har ingen anning om vad det är william lifder av men något är det och vi har kollat på internet och det låter som höstblåsor, för han har en jätte stor blåsa på tungan. och höstblåsor kan man ha i 1-2 veckor och det smittas jätte mycket och man får feber och svullet tandkött så allt stämmer in. Men vet inte om jag orkar i 1 vecka till jag känner jag behöver sömn.
Igår somnade han vid 2 vakna vid 5 somnade om halv 6 och vakna 8 så hoppas verkligen han kan sova hela natten snart.
Om det är höst blåsor så får han ju inte gå på dagis oc hur kul är det att vaba 1 vecka mina kollegor tycker nog inte det iallafall.Ska ringa sjukan i morgon och höra lite.

Någon som har hört om höstblåsor förut???


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag har aldrig hört talas om höstblåsor :/ Har han då blivit smittad av någon annan? :/ Han har verkligen haft otur nu lille william, varit sjuk mycket! :/

2009-11-22 @ 18:05:29
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag hade det i munnen när jag var yngre. Gick inte o äta eller nånting. Kommer inte ihåg hur länge jag hade det men jag vet att jag hade det flera gånger.. skitjobbigt!!! Ring sjukvårdsrådgivningen, de har säkert ngt tips!!

2009-11-22 @ 21:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0