hemma idag igen

Fick vara hemma med ett friskt barn i dag iallafall, så det var skönt. efter som dom ska en feberfri dag innan dagis.
Så i morgon är vi back on track hoppas jag, man vet inte det kan hända saker över natten=(

I natt fick jag gå upp ungefär varannan timme till william så jag hoppas han sover bättre i natt nu när man ska jobba.

Men dagen började iallafall att vi gick upp vid 10. Sen kom Linda och Alva på besök så roligt att ha dom här.

sen kom Jossan och Annie hit och det var lika roligt det, snacka massa skit ;)

Sen begav jag mig till mamma och pappa för att lämna william då jag skulle på spinning...och jag glömde ta med mig en handduk skit jobbigt man måste ha det när man svettas så..


Min fina tusse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0