frågor och svar

Var är du nu?
I köket

Lakrits eller choklad?
Båda två måste jag säga

Vilken tid gick du upp idag?
09:30

Vad ska du göra i helgen?
Hem till ida på glögkväll

Hur brukar du ta dig fram?
bilen

När kräktes du senast?
Länge sen när jag var gravid ca 2år sen

Var fick du dina senaste pengar ifrån?
lönen

Har du sovit hemma i din egen säng inatt?
japp

Det roligaste i ditt liv på länge?
Att vara mamma

Senaste alkoholintag?
lördags 2 dagar sen

Har du haft mörkt hår?
japp har både mörkt och ljust just nu ;)

Vad såg du senast på tv?
CSI

Vad ska du göra idag?
Sova


Har du bott i något annat land?
neej

Är du morgonpigg?
njä inte så värst

Vad är du beroende av?
Min familj och vänner

Vem snackade du med senast?
Avi
Tycker du att det är jobbigt att ringa någon du inte känner?
njä beror på

Vad luktar gott?
nytvättade lakan 


Har du borstat tänderna idag?
så klart

Tycker du om broccoli?
det funkar

Vad är du snabb på?
Mycket


Är du glad just nu?
Jaa :D

När lämnade du din hemstad?
länge sen

Är du bekymrad över något just nu?
kanske

Snyggast du sett i tidningen idag?
tomater

Favoritland förutom Sverige?
Spanien/thailand

Pappas medborgarskap?
?

Längtar efter?
pengar

Talar vilka språk?
Svenska/Engelska

Gillar allsång på Skansen?
jo ibland

Senast lästa papperstidning?
HM


Senaste telefonsamtal?
Angelica

Skulle du rösta höger eller vänster i ett svenskt val idag?
??


Haft sex med ngn av ditt egna kön?
Haha nej


Kär?
Njaaa

Varit i Polen?
Nej

Gillade du TV-serien Krigets vindar?
aldrig hört?

Hur gammal var din mamma när hon födde dig?
25 kanske 48-23=

Vill du ha/har du barn?
Jag har världens bästa William


Hittade den på en sida, hade inget för mig så jag snode den thihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0