då var det dax igen

Dagiset ringde idag ochsa att william har feber, min första tanke IGEN. har har ju precis blivit frisk, hoppas att det är över i morgon och att vi får sova i natt, han sover inte så bra när han har feber och jag har inte get att alvedon eller något för han kändes rätt pigg endå. Men vi får se i natt för han lär ju vakna då.

Mamma och Pappa var här på fika i kväll, mycket trevligt det är inte varje dag dom är här nu förtiden så det var mycket roligt. Och pappa hade inte bråttom hem som han brukar ha=)

Sen har jag varit och tränat också, så skönt.

Sen fick jag något ryck här på kvällen att möblera om i badrumet, så har flyttat och tagig bort lite saker.

Nä nu blev det bara skit snack, ska väl försöka lägga mig så att jag får nån sömn.

puss

Kommentarer
Postat av: Annie

haha eller hur, du får göra de =)

Vad är de med att Wille alltid får feber :S hoppas de inte är något långvarigt!

2009-11-19 @ 00:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0