beconsprutan tagen

tog sprutan i går mot svininfluensan, känndes som någon har slagit mig hårt i armen+huvudvärk.
idag har jag fortfarande ont i armen.Men ska försöka göra så gott jag kan på träningen, för det gör ont att lyfta armen=(

i går förmiddag träffade jag ida vi gick ens väng på stan, sen åkte jag upp till skolan och tog spruta och åt lunch.
Jossan kom upp så jag och william hängde med henne.

Imorgon ska william på dagis igen och jag kan börja jobba.
För idag har william ätit, Ååå det känns så skönt.



haha fin va. Avi ville att jag skulle sätta på han finlandsdräckten och tomte mössa så att han kunde göra jul kort och skicka till dom i finland. Men det var inte så lätt han ville inte ha mössan på sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0