akuten

Har varit på akuten med william, efter som alvedonen eller iprenen inte hjälpte febern blev bara högre så vi var upp i 41grad, då tyckte dom att vi skulle åka in.
så nu väntar jag på att william ska kissa i en påse som sitter mellan bena, för jag skulle åka och lämna det men han har fortfarande inte kissat så jag åker nog ner med det i morgon bitti för vi måste sova lite, om nu william kan sova.

Vill tacka mamma och jossan som ställde upp och följde med oss, det är jag verkligen jätte tacksam för...tack tack tack

Nää så man ska kanske försöka få lite sömn

sovgott alla

Kommentarer
Postat av: Erica

Men usch! :( Stackars lillen, hoppas verkligen att han mår bättre nu! Man känner ju sig så otroligt maktlös när dom små liven är så dåliga! :(

2009-11-06 @ 10:36:33
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0