vin

Jag åkte iallafall över till linda och det blev några glas vin så bilen fick stå kvar där över natten=) men det var jätte trevligt och Linda drack ju för engångs skull  och hon blev lite slirig åxå så det var kul=)

Nu börjar solen skina lite iallafall så det är lite roligt, vi ska åka över till mamma sen och grilla lite.
Och i morgon jobbar jag ute i wira så det ska bli kul, hoppas jag, för jag har haft sån otur när jag har jobbat det har inte varit nå folk=( SÅ ALLA ÅK UT TILL WIRA BRUK OCH FIKA!!!! =)


nu ska jag gå ut och kolla på arbetaren.....seeeyaaa

Kommentarer
Postat av: Heli

Ja, då är det ju ännu mer uppskattat :) Vi är ganska duktiga på att ta lika mkt här hemma som tur är. Visst är pottan kul :)

2009-05-23 @ 17:37:13
URL: http://heli.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag ska höra med mama, vi kanske kommer ut!

2009-05-23 @ 22:09:24
URL: http://angelicatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0