sverige kom igen för fan

Vad håller vi på med 3-0 till kanada, kanada är jävligt bra , men jag ville ju se sverige i final mot rysarna, men så blir det nog inte.

Sitter här hemma och kollar på hockey, Avi är kvar hemma hos mamma och pappa där vi var och grillade tidigare men jag åkte hem innan åtta för william var super trött. så det blir nog sägen snart så man pallar med dagen i morgon åxå efter som vi ska städa åtta på kvällen ,  jätte rolig lördag kväll att städa aulan  jippi=)

Jag håller på att träna med william nu iallafall att äta själv, efter som det gör dom på dagis, men det går rätt bra. vi tar varanan tuga, jag ger han en och sen tar han en själv. Han är duktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0