sover

William ligger där uppe och sover och Avi håller på att sågar, spikar alla möjliga höga ljud utan för williams rum, men han sover som en stock endå han=)

Han borde vara trött för igår när jag kom hem från angelica vid 1 då var han vaken, han hade vaknat vid 11 och Avi fick honom inte att sova, så det var bra då att jag kom hem för han slockande direkt då och sov till 8a i morse hur skönt som helst.

så nu väntar jag bara på att han ska vakna så vi kan gå på loppis i sportcentrum, tror aldrig jag har varit på loppis förut, så det ska bli kul har hört att man kan hitta värsta fynden.

ha en solig dag

Kommentarer
Postat av: Heli

Tack! Jag är ganska nöjd :) Köp byxorna, de är jätte sköna!!! Gjorde ni ngt fynd på loppis?

2009-05-30 @ 16:22:43
URL: http://heli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0