planterat

Idag fick jag lite gjort här hemma, planterade en liten blomma, tvättat, och gjort rent i köket känner mig stolt=) Jag hann med en fika hemma hos Linda och Alva åxå, där Linda bjöd på en jätte god ägg macka som jag väldigt gärna skulle kunna äta nu, för jag har ju inte ätit middag än.
Det blev ju så god fika hemma hos Angelica, mums mums.



Det regnar, gud så tråkigt väder.
Och jag missar bilbingon idag=( skit tråkigt jag var faktist jätte sugen på det idag, mysigt att sitta i en fuktig bil när det regnar. Men nästan måndag då jävlar måste jag gå=)



william var lite svår att få i säng idag, han var lite övertrött så det blev lite jobbigt men det tog 30-40 min så det var inte så jätte farligt, man är bekväm för oftas lägger jag honom där bara med en spelande giraff så somnar han oftast men inte alltid.
Men jag har iallafall haft en bra dag trots att det regnade.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0