morsdag

som alla vet så är det ju mordag idag=) jag fick inget,,eller jo två cola av alina,angelica och magnus jätte snällt=)

Men i morse skyndade jag mig iväg för att köpa blommer på blomsterlandet till mamma, men det var stäng det öppnade ju 11 så jag fick åka till flygis köpte lite blommer och färskafrallor så vi kunde äte frukost efter som jag var jätte hungrig=)
efter det träffade jag Alina, Angelica och Magnus och vi gick ner i parken, hur underbarts som helst och jätte kul att träffa Alina.
Men jag kunde inte vara kvar så läng för vi hade bjudit mamma och pappa på lite grilllunch.
Sen nu ikväll var jag på fika hos mamma, linda och håkan var där dom med=)

Imorgon ska det ju bli kanon väder igen så det blir nog till att sola lite tror jag eller bara gå ner i parken och sätta sig och slappa.

byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0