mjukglass

godkväll

Jag köpte en trisslott, blev inte så mycket mer pengar än 25 kr, så jag tog en ny och fick nit på den typiskt, jag ville vinna storkovan typ 50.000 i 50 år skulle inte sitta helt fel.

Mamma kom och hämtade mig här vid ett får att jag skulle åka upp till jobbet och städa, men när jag skulle börja med det så, skulle jag inte det, så jag var där i onödan eller nej jag fick ju lite mat och träffa alla.
Sen åkte mamma jag och jossan till grins kiosken för att vi skulle äta mjukglass så att william skulle få men han var så trött så han somnade och hann inte få något min sötnos=)

Och Avi hade rakat av sig allt hår när jag kom hem åxå=) tycker han ska ha hår.

nu måste jag gå tillbax till tv och kolla på roomservice..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0